Tuesday, September 9, 2008

对不起!!!

对不起?你可以感觉到这个是什么情况下说出来的对不起吗?
有感觉到吗?有或没有??
还是你没有试着去感觉?还是你没有这个时间??

对不起,真的是对不起。。
因为。。。
这是我第三次写关于这件事情。。。 也没什么话要表达了。。
是不是已经太失望了?还是累了?? 还是因为看到各种各样事情发生了?
我明白我这样写是个很大的错误,也是对你很不公平
因为我作为你的朋友应该是要自持你,不是伤你。。。

每个人都有他自己的忍耐的极限。。。
如果你觉得很不爽。。有什么要表达。。 你可以来找我谈。。。我还是很乐意听。。
说实话。。 我很不赞成你所做的种种事情。。
因为你不明白如果我们有急事要找你的时候。。突然间杀出一个不认识的人在电话里。。 你会有什么感想呢?? 我觉得你应该去体验一下。。 或许这件事对你来讲是一个普通的事情。。
,你可以叫我们打去你另外一个电话去找你。。 但我们用subline来做什么呢??
是不是要花更多钱???还是比较省??不倒觉得。。

考试??? 不见得之前你叫别人帮你手下你的电话。。
不要为了小小的事情。。 然后你就要做到这样。。 这个是不值得。。
你每次都讲我。。 “你不明白我的心情的啦!! ”, 接下来我就没有话讲了。。
因为我没有那种经验, 所以我只可以选择安静。。
这样你会明白我的心情吗?? 不只是我们,还有你身边的朋友。。
我真得很想问:我们还有在你的心里吗?? 你的心里还可以容纳着我们吗???
真得很不希望就这样消灭点了在你世界里。。。

或许你会觉得我这样形容是一件很愚蠢的事,
但我可以说:不是!!!
因为我们的距离好像越来越远了。。
有时我还在自问, 我是不是其中一个了解你的朋友啊?
我想不久会有答案了。。。
我赞成秋风说所得。。。 因为朋友并不是靠时常联络就可以维持我们的友情。。
但是要用些些的时间去了解他们的。。
所以我没有资格说你不了解我 @我们。。 我也不会怪你。。
但是你有为我们付出过吗??
就给我们一点点时间就可以吗?? 就这样一点点。。
我不会贪心的。。。


好了。。
到此。。。。 对不起!!!
我没有怪你的“朋友 ”,因为我没资格!!!
因为这个是你自己找来的幸福。。。

16 comments:

Geo*Geo said...

’如果他说你不了解这个心情的啦‘,那我想问哦有那资格说他吗?一开始他是最在乎在做subline的那个,但是今天他把他交给他女朋友了。。他不会体验到他找我们时,并不是我们回他。。而是别人,如果我们同样教别人回复他,我觉得他也没有生气的感觉。。因为他不在乎,我发现他常发简讯给朋友,但是就是没有真正的去关心每一个人。。今天,我不敢说我有关心到每一人,但是我至少知道其他7个最近都在忙什么。。如果是他,你知吗?

SyYee said...

sometime i will feel that very sorry to her bcoz we keep on say her tis wrong that wrong.. but i also dont know how to say her le.. like now she use another phone number, she also less to find us... not we wana find her 1st.. bcoz of her hp nt beside her, then we will not find her..save money also

Geo*Geo said...

if her phone is beside her ... she also dont have the time to find us ... she now more care that phone than our subline ... we say her this wrong that wrong because she do until so ming xian le .. until other ppl can feel it

SyYee said...

wat can i say d is just sorry to her d.. just see la.. when we go bck d~~ haizz.. nth to say....~~
tis is the third time i talk bout this liao o00o.. n tis is the 1st time.. izzit i really disagree they together ah? but i dont think so..bcoz tis is their own thing.. then wat we angry le??

Pei Tee* Lamb said...

we angry coz we care her!!!

we angry coz the subline seem so easy can pass here pass there....

subline不是他说要做的吗?那天我问她电话是不小留在朋友的家还是怎样..她说留在朋友的家........

izzit dat is true answer???

SyYee said...

yang tis answer u should ask her.. izzit left at there or purposely wannna put there one d..~~

雪天使 said...

whaoo......our grandma pei tee so "gek dong"....

cool down....later heart attack.....

wakaka......

u know y we nid to say sorry......

SORRY = "So Obiviously Really Really Yes"....i'm wrong.....wakaka.....

SyYee said...

mel.. tis also u can say out ah~~ tis sorry word u also can find out the full word ya.. good good good.. yeah lor..yang dont know y so gek dong le.. heart attack le.. then we need to apply her medicine d..wuahaha!!

Lydia said...

tis is my opinion de,syyee no need feel very sory de...not u wrong de...wat for leh?jus make u tired only...

Lydia said...

pei tee jus direct phone her to her handphone to get the answer....

Pei Tee* Lamb said...

' people dont want say out d thing
i will not force them to say d '

虽然这件事情让我最后一个知道,但我也没生气阿..

but now.......

nvm la...

if force to get answer den will make many people bu happy de...
suan la...就当我是笨蛋好了^^...

*if i really make who angry...i say sry here...but pls think about we all d felling....

笨蛋要出去了~~~bb

Smallbees Eng said...

ok la... i at here just can mention is i got tat purposely left phone at there de.. is my false i m sry... i will get back my phone in 21 of sep 4.00 pm...wont left phone again... REALY DE SORRY!

SyYee said...

i think tis blog will hurt u .. but i also have to write out, coz le something inside my heart need to be share out with others's opinion n also opinion from u, not a sorry then everything just pass like tis, n if u cant accept tis blog i also cant say anything bcz i just write it out without think ur feeling d..bcoz if now say bout me i aso will quite hurt d cause not only u write about tis is almost all ur surround frens is talk bout the same topic..we dont want to know when u can take bck the phone or wat wat, just wanna u understand our feeling like u try to understand " her" feeling.. tat's all only.. i will not asking more than that..SORRY!!

Smallbees Eng said...

thx fish, i understand it.. i know how to do ad.. sry for all of it, i will do all my best...

SyYee said...

sometime not nid thankz me or wat d..just say out wat we think only d..cause we also mei you zhi ge wanna ppl follow wat we need ..if u really understand wat i said, then thankz very much.. still many thing u need to face~

Anna Chiew said...

am curious and i have to ask too..

how come our frenship will turn to so worst?

frens,think twice be4 leaving ur comment... and think twice be4 u did somthing eng.. i think u are the main point who make the frenship jump to so worst...